Sunday, June 30, 2013

AKTORJA MË E BUKUR TURKE BËHET MASHKULL (VIDEO)






Erkochlar Nil, e cila është konsideruar si një nga aktoret më të bukura të Turqisë nuk i pëlqente të jetonte si një femër dhe për këtë ajo ndërroi gjininë.
Aktorja dhe ish-mbretëresha e bukurisë, foli hapur në publik, duke thënë se nuk ndjehej mirë si një grua dhe më në fund mori vendimin për të ndërruar gjininë. Ajo bëri një operacion dhe tani është kthyer në një mashkull seksi.
“Unë kurrë nuk kam qenë si vajzat e tjera. Nuk luaja asnjëherë me kukulla, nuk rrija me vajzat, por doja të vishesha me veshjeje sportive dhe me atlete dhe të luajë futboll. Asnjëherë nuk ndjehesha si një grua”, thotë Neil. “Kur kam hyrë në moshën e pjekurisë, unë kam qenë e qartë se diçka nuk shkonte tek unë. Vërtet kam qenë një grua nga jashtë, por brenda vetes ndjehesha si një mashkull sepse gjithmonë më kanë joshur femrat, mua kurrë nuk më ka interesuar ndonjë djalë, nuk më pëlqente asnjë mashkull”.
Siç thotë ai tani (ajo), ndryshimi i seksit ishte i gjatë, i ngadaltë dhe i dhimbshëm, ishte një proces i vështirë që bart një ngarkesë të rëndë mbi supe, por pavarësisht të gjitha këtyre si është shumë më i lumtur se më parë.
Hidhni një sy në video dhe shikoni se si Neal dukej para ndryshimit të gjinisë.

No comments:

Post a Comment